Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Твердохлібова Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Твердохлібова Д. 
Методика оцінки впливу зовнішніх корпоративних запозичень на доходи бюджету [Електронний ресурс] / Д. Твердохлібова // Економіка України. - 2012. - № 6. - С. 40-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2012_6_6
Наведено методику оцінки впливу зовнішніх корпоративних запозичень на доходи бюджету, яка грунтується на податковому обліку господарських операцій, пов'язаних із залученням, обслуговуванням, використанням і поверненням зовнішніх запозичень. За цією методикою досліджено вплив на доходи бюджету зовнішніх корпоративних запозичень у формі кредитів щодо їх залучення, обслуговування та повернення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.028 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Твердохлібова Д. В. 
Оцінювання впливу зовнішніх корпоративних запозичень на доходи Зведеного бюджету України за операціями з імпорту товарів [Електронний ресурс] / Д. В. Твердохлібова // Економіка України. - 2013. - № 12. - С. 53–75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/EkUk_2013_12_5
Продовжено вивчення впливу зовнішніх корпоративних запозичень на доходи Зведеного бюджету України. Досліджено вплив зовнішніх корпоративних запозичень на доходи Зведеного бюджету України за операціями з імпорту товарів та обчислено оцінки такого впливу за 2007 - 2012 рр.
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.886 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Твердохлібова Д. В. 
Вплив кредитних операцій корпоративного сектора на доходи бюджету України [Електронний ресурс] / Д. В. Твердохлібова // Економіка і прогнозування. - 2015. - № 4. - С. 118-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2015_4_11
Показано, що кредити, надані банками-резидентами корпоративному сектору, впливають на прибуток корпоративного сектора, отже, на його платежі з податку на прибуток, а значить, на доходи бюджету України. Розраховано оцінки впливу кредитних операцій корпоративного сектора на доходи бюджету України за 2006 - 2015 рр., у тому числі в розрізі валют кредитів та в розрізі п'яти компонент прибутку корпоративного сектора від кредитних операцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 742.757 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Твердохлібова Д. В. 
Теорія і практика використання індикаторів бюджетної стійкості [Електронний ресурс] / Д. В. Твердохлібова // Економіка і прогнозування. - 2018. - № 3. - С. 7-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2018_3_3
У своїх дослідженнях бюджетно-податкової політики українські вчені долучаються до практики використання індикаторів бюджетної стійкості. Проте деякі дослідники дозволяють собі вільне поводження з формулами цих індикаторів (відкидають окремі складові або вводять нові змінні), що ставить під сумнів результати розрахунків і зроблені на їх основі висновки. Розкрито походження формул індикаторів бюджетної стійкості. Наведено виведення одноперіодного бюджетного обмеження у відносних показниках, бюджетного обмеження для скінченого проміжку часу та бюджетного обмеження для нескінченного проміжку часу (міжчасового бюджетного обмеження). Розкрито зміст умови відсутності гри Понці. Показано, як з обмеження для скінченого проміжку часу виводиться формула розрахунку індикатора середньострокової бюджетної стійкості S1, а з міжчасового бюджетного обмеження - формула розрахунку індикатора довгострокової бюджетної стійкості S2. Пояснено значення цих індикаторів та їх складових відповідно до трактувань Європейської Комісії. Виділено параметри, значення яких впливають на значення індикаторів бюджетної стійкості. Показано, які цільові значення державного боргу обирають країни, що складають звіти про бюджетну стійкість. Наведено статті доходів та видатків, вплив яких на стійкість бюджету досліджується різними країнами. Визначено базовий та альтернативний сценарії розрахунків. На прикладі Канади та Європейського Союзу показано, якими є значення параметрів індикатора середньострокової бюджетної стійкості S1 у базовому сценарії та яких значень ці параметри можуть набувати в альтернативних сценаріях. Зазначено, що за допомогою індикаторів бюджетної стійкості оцінюється стійкість бюджету як загального уряду, так і бюджетів нижчих рівнів, а також бюджетів державних фондів соціального страхування. Наведено класифікацію ризиків бюджетній стійкості в середньостроковому та довгостроковому періодах, яку застосовує Європейська Комісія. На прикладі України показана чутливість індикатора середньострокової бюджетної стійкості S1 до зміни значень його параметрів. Проілюстровано процес прийняття рішень з питань бюджетно-податкової політики за допомогою індикаторів бюджетної стійкості S1 та S2. Виділено моменти, на які необхідно звертати увагу при обчисленні значень цих індикаторів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.172 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Твердохлібова Д. В. 
Діагностика поточного стану Державного бюджету України [Електронний ресурс] / Д. В. Твердохлібова // Економіка і прогнозування. - 2023. - № 1. - С. 115-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econprog_2023_1_7
На прикладі України показано, що індикатор бюджетної стійкості s1<^>a для одного року може бюджету. Розглянуто шість засад побудови такого індикатора, які включають: побудову індикатора s1<^>a для поточного використовуватися для діагностики поточного стану державного року; розрахунок значення індикатора s1<^>a для поточного року щомісяця, тобто з тією періодичністю, з якою оприлюднюється інформація про виконання Державного бюджету України за період з початку поточного року до поточного місяця поточного року; обчислення індикатора s1<^>a на основі планового значення державного боргу України на кінець поточного року, фактичного значення державного боргу України на кінець попереднього року, планового та прогнозних значень на поточний рік решти його показників-складових; припущення, що планові значення показників - складових індикатора s1<^>a - це ті їх значення, які затверджені в нормативно-правових актах України на поточний рік (а саме: постанові Кабінету Міністрів України про схвалення прогнозу економічного й соціального розвитку України щодо номінального ВВП України та законі України про Державний бюджет України на поточний рік щодо решти показників-складових) або розраховані на основі таких затверджених значень; припущення, що планові значення показників - складових індикатора s1<^>a на місяць поточного року дорівнюють одній дванадцятій їх планових значень на поточний рік; припущення, що прогнозні значення показників - складових індикатора s1<^>a на поточний рік дорівнюють сумі їх фактичних значень за період з початку поточного року до поточного місяця поточного року та їх планових значень на поточний місяць та наступні місяці поточного року. Вказано, що при побудові індикатора s1<^>a на зазначених засадах він може обчислюватися не тільки як бюджетний розрив однорічного бюджетного обмеження, а й двома альтернативними способами: шляхом розрахунку різниці між фактичним значенням приросту державного боргу України за період з початку поточного року до поточного місяця поточного року та його плановим значенням на цей період, а також шляхом розрахунку різниці між фактичним значенням скоригованого сальдо Державного бюджету України за період з початку поточного року до поточного місяця поточного року та його плановим значенням на цей період, взятій з протилежним знаком. Розкрито діагностичні можливості індикатора s1<^>a, а саме: здатність відображати поточний стан у секторі державних фінансів, а також у фінансовому секторі загалом, здатність визначати вплив на нього його показників-складових, здатність визначати вплив на нього змін до закону України про Державний бюджет України на поточний рік та постанови Кабінету Міністрів України про схвалення прогнозу економічного й соціального розвитку України. Зазначено, що використання індикатора s1<^>a посилить обгрунтованість рішень з питань бюджетно-податкової та боргової політики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.746 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського